Logo užduotys


1 užduotis

Logo 008.png

2 užduotis

Logo 009.png

3 užduotis
a) nupiešti kryžiuką, kurio statiniai būtų po 100 taškų ilgio.
b) nupiešti žvaigždutę iš šešių vienas nuo kito,
vienodu kampu pasisukusių spindulių.
  
    Logo 018.png
4 užduotis
Nupiešti penkis karaliaus pilies bokštus, kurių visos briaunos būtų:

a) po 70 taškų;

b) vertikaliai po 100, horizontaliai po 50;

c) vertikaliai po 20, horizontaliai po 40.  
    Logo 017.png  
5 užduotis
Nupieškite eglutės šakelę tiesiu koteliu 
ir iš abiejų kotelio pusių po 10 spygliukų,
kurių ilgis – 33 
taškai, o tarpai tarp spygliukų po 10 taškelių.  
  Logo 020.png  

6 užduotis
Logo 019.png
7 užduotis

Pirmiausia nusibraižykite languotame lape brėžinuką, tada susirašykite koordinates.

PASTABA. Figūra turi būti tokia kaip užduotyje, tačiau spalvas ir pieštuko storį galite keisti.

Logo 016.png

8 užduotis

Judėjimo, posūkių, spalvos, dydžio keitimas

Keisdami Vėžliuko pieštuko spalvą, storį ir nurodydami Vėžliukui judėjimo posūkių komandas, nupieškite piešinius.

Logo 010.png

9 užduotis

Piešdami pakeiskite Vėžliuko storį, būseną, nurodykite pakelti ir nuleisti pieštuką.

Logo 011.png

10 užduotis

Nurodykite Vėžliukui sukurti piešinius, pakaitomis nuleidžiant pieštuką ir trintuką. Pagalvokite, kaip dar galima nupiešti šiuos piešinius.

Logo 012.png

11 užduotis
  Balionų puokštė Sukurkite 3 mygtukus:

1 balionas (reikalavimai: vieno mygtuko paspaudimu turi nupiešti spalvotą balioną)

Balionų puokštė (reikalavimai: vieno mygtuko paspaudimu turi nusipiešti balionas,
kitu paspaudimu vėžliukas pasisuka ir nusipiešia kitas balionas ir vis skirtinga spalva ir .t.t.)

Valyti (reikalavimai: paspaudus mygtuką, turi išsivalyti lapas)

 

Vieno balionio pavyzdys:

pš ps! 2 pr 200 ps! 100 pr 8  
      Logo 013.png
12 užduotis

 

  Gėlė. Sukurkite 3 mygtukus

 

Valyti

Gėlė (reikalavimai: paspaudus mygtuką turite nupiešti gėlę
su skirtingom spalvom ir  nustatytu 10 nr. storiu)

Kotelis (reikalavimas: juodas ("juoda))

 

Gėlės lapelio pavyzdys:

pr 60 kr 120 pr 60 kr 120 pr 60 kr 120 
Logo 014.png   


13 užduotis
  Geometrinės figūros.

 1. Sukurkite kvadrato,  apskritimo, trikampio, penkiakampio, šešiakampio, aštuonkampio, septynkampio, valyti mygtukus.

 

Reikalavimai:

būtina panaudoti komandą <kartok>;

parinkite bet kokias spalvas,

parinkite pieštuko storį nr. 5 

Kaip žinoti, brėžiant figūrą, kokiu kampu (laipsniu) sukti vėžliuką?

Pilnutinis kampas yra 360 laipsnių. Piešdamas trikampį vėžliukas sukasi 120 laipsnių, o kvadratas 90 laipsnių. 

Tuos laipsnius galima gauti, kai 360 padalinus iš kraštinių skaičiaus. Pvz. Trikampis turi 3 kraštines, 360:3=120 arba kvadratas - 4 kraštines 360:4=90  
Logo 015.png
14 užduotis



15 užduotis