Logo užduotys
1 užduotis
2 užduotis
3 užduotis
a) nupiešti kryžiuką, kurio statiniai būtų po 100 taškų ilgio.
b) nupiešti žvaigždutę iš šešių vienas nuo kito,
vienodu kampu pasisukusių spindulių.
Nupiešti penkis karaliaus pilies bokštus, kurių visos briaunos būtų: a) po 70 taškų;
b) vertikaliai po 100, horizontaliai po 50;
c) vertikaliai po 20, horizontaliai po 40.
Nupieškite eglutės šakelę tiesiu koteliu
ir iš abiejų kotelio pusių po 10 spygliukų,
kurių ilgis – 33 taškai, o tarpai tarp spygliukų po 10 taškelių.
Pirmiausia nusibraižykite languotame lape brėžinuką, tada susirašykite koordinates.
PASTABA. Figūra turi būti tokia kaip užduotyje, tačiau spalvas ir pieštuko storį galite keisti.
9 užduotisJudėjimo, posūkių, spalvos, dydžio keitimas
Keisdami Vėžliuko pieštuko spalvą, storį ir nurodydami Vėžliukui judėjimo posūkių komandas, nupieškite piešinius.
10 užduotisPiešdami pakeiskite Vėžliuko storį, būseną, nurodykite pakelti ir nuleisti pieštuką.
11 užduotisNurodykite Vėžliukui sukurti piešinius, pakaitomis nuleidžiant pieštuką ir trintuką. Pagalvokite, kaip dar galima nupiešti šiuos piešinius.
12 užduotis
Balionų puokštė Sukurkite 3 mygtukus: 1 balionas (reikalavimai: vieno mygtuko paspaudimu turi nupiešti spalvotą balioną)
Balionų puokštė (reikalavimai: vieno mygtuko paspaudimu turi nusipiešti balionas,
kitu paspaudimu vėžliukas pasisuka ir nusipiešia kitas balionas ir vis skirtinga spalva ir .t.t.)Valyti (reikalavimai: paspaudus mygtuką, turi išsivalyti lapas)
Vieno balionio pavyzdys:
pš ps! 2 pr 200 ps! 100 pr 8
13 užduotis
Gėlė. Sukurkite 3 mygtukus
Valyti
Gėlė (reikalavimai: paspaudus mygtuką turite nupiešti gėlę
su skirtingom spalvom ir nustatytu 10 nr. storiu)Kotelis (reikalavimas: juodas ("juoda))
Gėlės lapelio pavyzdys:
pr 60 kr 120 pr 60 kr 120 pr 60 kr 120
14 užduotis
Geometrinės figūros. 1. Sukurkite kvadrato, apskritimo, trikampio, penkiakampio, šešiakampio, aštuonkampio, septynkampio, valyti mygtukus.
Reikalavimai:
būtina panaudoti komandą <kartok>;
parinkite bet kokias spalvas,
parinkite pieštuko storį nr. 5
Kaip žinoti, brėžiant figūrą, kokiu kampu (laipsniu) sukti vėžliuką?Pilnutinis kampas yra 360 laipsnių. Piešdamas trikampį vėžliukas sukasi 120 laipsnių, o kvadratas 90 laipsnių.
Tuos laipsnius galima gauti, kai 360 padalinus iš kraštinių skaičiaus. Pvz. Trikampis turi 3 kraštines, 360:3=120 arba kvadratas - 4 kraštines 360:4=90
15 užduotis