Logo pradžia
Image Logo programos atvėrimas
- Pradėti -> Progrramos-> Imagine -> Imagine (Start -> Programs -> Imagine)
- Darbalaukyje du kartus spragtelti ant Vėžliuko piktogramos
PAGRINDINĖS KOMANDOS
Komanda
Pavyzdys
Paaiškinimas
Priekin
pr 100
Vėžliukas paeina priekin nurodytą žingsnelių skaičių
Atgal
at 100
Vėžliukas paeina atgal nurodytą žingsnelių skaičių
Bet kokia reikšmė
pr bet.koks 15
Pateikia atsitiktinę reikšmę priklausomai nuo komandos, su kuria buvo panaudota
Pasisukimas dešinėn, kairėn
dš 90 arba kr 90
Vėžliukas pasisuka dešinėn arba kairėn nurodytu kampu
Eisim
es
Vėžliukas judės nepiešdamas
Komandų kartojimas
kartok 4 [pr 70 kr 90]
Nurodoma, kiek kartų ir ką kartoti
Pieštuko spalva
psp! "raudona
Pieštuko spalva pakeičiama komandoje nurodyta spalva
Pieštuko.storis
ps! 7
Nurodoma, kokio storio liniją brėš vėžliukas
Spalvinimas
spalvink
Nuspalvinama uždara sritis
Komanda trept
trept
Vėžliukas palieka antspaudą, savo nuotrauką.
Komanda valyk
valyk
Išvalomas vėžliuko laukas nekeičiant jo vietos ir krypties
Viso vėžliuko lauko valymas
vvl
Išvalomas vėžliuko laukas, vėžliukas grįžta į pradinį tašką
Komanda priekin (pr) ir atgal (at)
Komanda dešinėn(dš) ir kairėn (kr)
Komanda valyk, vvl, pp
UŽDUOTYSPrimargintą Vėžliuko lauką norėsite išvalyti, kad jame neliktų piešinio. Vėžliukas valdomas komandomis, taigi valymui irgi yra komanda, ir ne viena.
pradžių.pradžia arba sutrumpintai pp – atšaukiamos visos komandos, tarytum paimamas naujas lapas.
Valyk – išvalomas Vėžliuko laukas, tačiau pats Vėžliukas nejudinamas, lieka kur buvęs.
Valyk.vėžliuko.lauką arba sutrumpintas vvl – nutrinamas piešinys, Vėžliukas atsiduria centre, žiūri į viršų.
1 užduotis 2 užduotis 3 užduotis
Vėžliuko kaukės atspaudas paliekamas naudojant komandą trept.
Trept komandos naudojimo pavyzdžiai:
Su trept komandą galima nupiešti ornamentą keisdami kaukes:
Vėžliuko kaukės keitimas:
Su dešiniu pelės klavišu paspausti
ant vėžliuko ir pasirinkti Keisti: v1